Ceai verde cu gheață de lămâie organică-Aromandise - 10 Plicuri
Ceai verde cu gheață de lămâie organică-Aromandise - 10 Plicuri
Teiul dă locul de mândrie ceaiului verde pentru a vă trata într-o versiune de ceai cu gheață. De sorbit în mijlocul verii și ori de câte ori vrei să-ți potolești setea într-un mod sănătos și delicios!
Descriere :
Nimic nu poate fi mai ușor decât să pregătiți un ceai cu gheață delicios cu aceste pungi gata de preparat.
Inspirat de faimosul Earl Grey al vecinilor noștri britanici, această băutură de ceai verde și lime este mai răcoritoare .
Perfect pentru a-ți potoli setea în timpul căldurii verii.
Îi vei aprecia gustul acidulat și intens care îmbină plăcerea și virtuțile . O băutură organică și sănătoasă care va încânta atât tinerii cât și bătrânii.
O verdeata intensa la palat, transcendenta de parfumul proaspat si tropical al coajei de lime.
Sfaturi de pregatire
- Pentru un ceai cu gheață : lăsați punga să se infuzeze la frigider timp de aproximativ 8 ore în 1,5 L de apă rece, ușor mineralizată. Puteți tăia eticheta înainte de a pune plicul într-o carafă sau o sticlă la alegere.
- Pentru un smoothie : se toarnă apă clocotită (70°C) peste o pliculețe de ceai și se lasă la infuzat aproximativ 5 minute. Turnați amestecul într-un pahar care conține cuburi de gheață, este gata!
Ești liber să optezi pentru o infuzie fierbinte... Tot ce trebuie să faci este să-ți lași punga să infuzeze într-un volum mare de apă fierbinte timp de 5 minute apoi să te servești singur.
Această cutie conține : 10 pliculețe piramidale individuale pentru prepararea a 15 litri de băutură (1 plic pentru 1,5 litri).
Micul „verde” în plus
Fabricate din material vegetal, pliculețele sunt 100% biodegradabile .
Despre Aromandise
Aromandise proiectează, dezvoltă și distribuie produse 100% din agricultura ecologică. Compania susține o anumită admirație pentru lumea plantelor.
Brandul Aromandise combină calitatea, autenticitatea, etica și cultura. Toate produsele sunt naturale, certificate pentru a satisface cerințele din ce în ce mai mari ale consumatorilor.
Brandul a fost construit în jurul unor valori specifice:
- Permite-ne să dezvoltăm domeniile artei de a trăi și a bunăstării apărând, făcând cunoscute și apreciind cunoștințele și produsele lumii.
- Distribuția și designul de produse autentice și semnificative.
- Respectul constant pentru ecologie și echitatea socială și culturală în practicarea activității lor.
Aromandise exprimă amestecul dintre arome și lăcomie, plăcerea de a lucra cu flora care va încânta cu parfumul ei.
Nici o postare găsită
- REGULAMENTUL (UE) NR. 1169/2011 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 25 octombrie 2011
- REGULAMENTUL (CE) NR. 1333/2008 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 16 decembrie 2008
-
REGULAMENTUL (UE) NR. 1169/2011 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI
privind informarea consumatorilor cu privire la produsele alimentare, de modificare a Regulamentelor (CE) nr. 1924/2006 și (CE) nr. 1925/2006 ale Parlamentului European și ale Consiliului și de abrogare a Directivei 87/250/CEE a Comisiei, a Directivei 90/496/CEE a Consiliului, a Directivei 1999/10/CE a Comisiei, a Directivei 2000/13/CE a Parlamentului European și a Consiliului, a Directivelor 2002/67/CE și 2008/5/CE ale Comisiei și a Regulamentului (CE) nr. 608/2004 al Comisiei
"Articolul 14
Vânzarea la distanță
(1)Fără a aduce atingere cerințelor privind informațiile prevăzute la articolul 9, în cazul produselor alimentare preambalate oferite spre vânzare prin mijloace de comunicare la distanță:
(a)informațiile obligatorii referitoare la produsele alimentare, cu excepția mențiunilor prevăzute la articolul 9 alineatul (1) litera (f), sunt puse la dispoziție înainte de cumpărare și apar pe suportul de vânzare la distanță sau sunt furnizate prin alte mijloace corespunzătoare identificate în mod clar de către operatorul din sectorul alimentar. În cazul în care sunt utilizate alte mijloace corespunzătoare, informațiile obligatorii referitoare la produsele alimentare sunt puse la dispoziție fără ca prin aceasta operatorii din sectorul alimentar să impună costuri suplimentare consumatorilor;
(b)toate mențiunile obligatorii sunt puse la dispoziție în momentul livrării.
(2)În cazul produselor alimentare care nu sunt preambalate oferite spre vânzare prin mijloace de comunicare la distanță, mențiunile obligatorii în temeiul articolului 44 sunt puse la dispoziție în conformitate cu alineatul (1) din prezentul articol.(3)Alineatul (1) litera (a) nu se aplică produselor alimentare oferite spre vânzare prin intermediul automatelor sau al incintelor comerciale automatizate."
Informațiile și imaginile prezentate au caracter exclusiv de promovare și publicitate, datele astfel furnizate fiind informative, generale și pur orientative.
Toate informațiile despre produsele de pe site-ul nostru sunt furnizate doar în scop informativ si pot contine informatii lipsa sau greseli de redactare. Vă recomandăm să nu vă bazați exclusiv pe informațiile prezentate pe site-ul nostru. Vă rugăm să citiți întotdeauna legislatia in vigoare ce reglementeaza produsul, etichetele, avertismentele și instrucțiunile furnizate împreună cu produsul înainte de a comanda,utiliza sau a consuma un produs.
Top ingrediente va pune la dispozitie gratuit orice document pe care dumneavoastra il solicitati (buletine de analiza, certificate de calitate, etc)
În cazul oricăror probleme de siguranță sau pentru orice alte informații despre un produs, vă rugăm să citiți cu atenție orice instrucțiuni furnizate pe pagina produsului, etichetă sau pe ambalaj și să contactați producătorul. Conținutul de pe acest site nu este destinat să înlocuiască sfaturile oferite de medici, farmaciști sau alți profesioniști autorizați din domeniul sănătății sau din industria alimentara. Contactați imediat furnizorul de asistență medicală dacă bănuiți că aveți o problemă medicală. Informațiile și declarațiile despre produse nu sunt destinate a fi utilizate pentru a diagnostica, trata, vindeca sau preveni orice boală sau stare de sănătate.
Fotografiile prezentate pot să nu fie actualizate la înfățișarea actuală a produselor. Designul, culorile, formele, alte caracteristici ale produselor sau ambalajelor pot diferi in realitate față de cele din pozele de pe site. Specificațiile tehnice si caracteristicile descrise sunt cu titlu informativ, putând fi schimbate fără înștiințare prealabilă din partea producătorilor produselor și nu constituie obligativitate. Nici o prezentare, fotografie sau descriere nu obligă firma producatoare sau pe Top Ingrediente.
Regulamentul (UE) nr. 1169/2011 al Parlamentului European și al Consiliului din 25 octombrie 2011 privind informarea consumatorilor cu privire la produsele alimentare, de modificare a Regulamentelor (CE) nr. 1924/2006 și (CE) nr. 1925/2006 ale Parlamentului European și ale Consiliului și de abrogare a Directivei 87/250/CEE a Comisiei, a Directivei 90/496/CEE a Consiliului, a Directivei 1999/10/CE a Comisiei, a Directivei 2000/13/CE a Parlamentului European și a Consiliului, a Directivelor 2002/67/CE și 2008/5/CE ale Comisiei și a Regulamentului (CE) nr. 608/2004 al Comisiei Text cu relevanță pentru SEE
(27) | Pentru a se asigura informarea cu privire la produsele alimentare, este necesar să se ia în considerare toate mijloacele de furnizare a produselor alimentare către consumatori, inclusiv vânzarea produselor alimentare prin mijloace de comunicare la distanță. Deși este evident că orice produs alimentar vândut la distanță ar trebui să îndeplinească aceleași cerințe ca produsele vândute în magazine, este necesar să se clarifice faptul că, în astfel de cazuri, informațiile obligatorii relevante referitoare la produsele alimentare ar trebui de asemenea să fie disponibile înainte de încheierea cumpărării produsului. |
Daca din motive independente de vointa noastra sau daca am omis involuntar anumite informatii necesare va rugam sa ne solicitati informatiile sau documentele necesare ( declaratii conformitate, fise de securitate, buletine de analiza etc) sau sa nu plasati comada produsului respectiv.
Articolul 14
Vânzarea la distanță
(1) Fără a aduce atingere cerințelor privind informațiile prevăzute la articolul 9, în cazul produselor alimentare preambalate oferite spre vânzare prin mijloace de comunicare la distanță:
(a) | informațiile obligatorii referitoare la produsele alimentare, cu excepția mențiunilor prevăzute la articolul 9 alineatul (1) litera (f), sunt puse la dispoziție înainte de cumpărare și apar pe suportul de vânzare la distanță sau sunt furnizate prin alte mijloace corespunzătoare identificate în mod clar de către operatorul din sectorul alimentar. În cazul în care sunt utilizate alte mijloace corespunzătoare, informațiile obligatorii referitoare la produsele alimentare sunt puse la dispoziție fără ca prin aceasta operatorii din sectorul alimentar să impună costuri suplimentare consumatorilor; |
(b) | toate mențiunile obligatorii sunt puse la dispoziție în momentul livrării. |